Jag lever

Vad duktig jag är på att blogga :) Har jobbat väldigt mycket, har även legat sjuk i influensa :( Vad har hänt sen sist då? Jag har blivit brunett, festat, hängt i Liden, träffat nya härliga människor och träffat mindre härliga människor från ett "tidigare liv", haha :)

Igår jobbade jag till halv fyra, åkte sen hem och efter en stund kom pappa över på fika. Sen kom Ida och jag bjöd henne på middag :) Slutade med att jag följde med henne hem och sov där. Jag. gillar. inte. att. sova. själv. :(

Sovit länge idag vilket var välbehövligt. Sitter på jobbet nu, började halv två. Slutar tio ikväll och jag är redan trött :( Halsa kaffe så man klarar av denna kväll. Hej!

Bilder från de senaste veckorna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0