Nu är det slut på veckan...

...de är dags för fredagsfeeeeeest ;) Eller nja, jag har inte helg än. Sitter på jobbet och har lunch, slutar halv fem. SEN blir de helg och fest ;) Kommer nog bli en bra kväll, i have a good feeling ;)

Igår jobbade jag till halv fem, hämtade sen upp Ida och söta Jamie :) fick låna Lindas bil till Birsta där vi åt och bara gick runt och fönstershoppade :) Åkte sen hem till Linda, lämnade Jamie och hängde där ett tag innan jag och Ida åkte hem till henne och sov. Bra dag igår med andra ord :)

Nä nu ska jag in och göra lite nytta. Håller på att frysa ihjäl trots att jag har tjocktröja, vinterjacka och halsduk.... Hoppas för Guds skull att jag inte håller på att bli sjuk... Har varken tid eller råd!

Puss på er, syns i vimlet!

Bild på Jamie från igår :) Söt jäkla unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0