Måndag igen då...

Herregud vad tiden går fort.. Måndag igen, känns helt okej ändå med tanke på helgens bravader, haha! Sjukt roliga och galna bravader! Fredagen - spårad. Lördagen - spårad. Tack alla ni som gjorde helgen till en av dem bästa på länge <3

Igår var jag mer eller mindre död efter en galen helg med lite sömn. Tröck pizza med Kikki, tog en nap och sen var de jobb 16.30-21.30. Köpte sen med mig mat till Kikki, tjockade i oss de, såg på film och sen slocknade jag. Ovaggat vill jag lova.

Sitter just nu på jobbet och har lunch. Får se vad resten av dagen har att erbjuda. Imorgon är de jobb 7-16.30 igen.. Varit ledig 9 dagar denna månad... Men jag klagar inte! :)

Bjuder på lite bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0