Shopping i Kilburn

Härlig dag! Imorse tog jag en timmes powerwalk till Notting Hill, tog bussen därifrån till Kilburn. Köpte löshår (som BARA ska användas när jag ska ut, ska vara snäll mot mitt hår), joggingskor och OPPS, en till bikini... Haha. Denna är utan band så man slipper fula bikiniränder! Den var billig så varför inte :)

Ska strax iväg till Bond Street för att möta upp kidsen, vad resten av dagen har att erbjuda återstår att se! Älskar mitt impulsiva liv :) Och älskar att jag har min bästaste granne Courtney som är minst lika impulsiv, haha!

Senare tänkte jag visa allt jag köpt som jag inte visat, vilket kommer bli en bildbomb haha... Tur att shoppingen här är så billig så att man kan komma billigt undan :D Har faktiskt varit rätt duktig och försökt att köpa saker jag bara behöver! Kruxet är bara, hur tusan ska jag få med mig allt hem till Sverige i juli?.................

Well well, hörs senare dårå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0