Second hand-shopping

Ligger just nu i sängen och kan knappt röra mig. Denna träningsvärk i benen DÖDAR mig. Räknade precis ut att idag har jag suttit ner i ca 20 minuter och jag har varit vaken i över 8 timmar. Ja, ni hör ju själv.

Drog till gymmet imorse, gick sen hem och åt en snabb frukost/lunch och sen har jag varit ute och traskat runt Fulham med Courtney. Har varit på FARA, Poundmax och sånadär snåljåps-affärer. FARA måste vara världens bästa ställe, det är en second hand-butik med massor med märkeskläder för inga pengar alls! Idag fyndade jag en Peak Performance-hoodtröja för 3 pund :D Alltså ca 30 kronor! Och en Adidas-tröja för 2 pund :) Grymt sa grisen! Hittade en väldans massa som jag ville ha... Men förnuftet tog över och sa att jag inte fick köpa mer....

Lite pissed över att jag inte hinner åka och pierca öronen nu dock, var verkligen sugen på det. Får göra det imorgon istället, har inte tillräckligt med tid just nu :)

Nu blir det jobbelijobb till klockan åtta och sen ska jag vara med frugan! Lägger upp bilder på nya grejerna jag köpte lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0