R.I.P. April Showers

Hej måndag och hej kära läsare

Kom nyss hem från gymmet, känslan efteråt ett hårt träningspass är sååå sköööön. Kanske lite för hårt emellanåt, min puls låg på 181 på löpbandet!?! Opps. Kan ju knappast vara bra, displayen blinkade rött till och med hahaha. Var grymt trött imorse, men konstigt nog så längtar jag efter att dra och gymma så jag släpar min trötta kropp dit. Har aldrig varit en sån som ser fram emot att gymma eller älskat att träna, men någonting har slagit slint i huvudet på mig. För några månader sen skulle jag aldrig kunnat tänka mig att gymma 1,5 timme klockan nio varje morgon 5 dagar i veckan. ALDRIG. *lAtMaSk*

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag möta upp Courtney. Det är sol och jättefint väder idag, ÄNTLIIIIIIIIGEN. Har regnat varje dag i typ tre veckor nu. Visste ni att april månads regn kallas för April Showers här i Storbrittaninen? Nu förstår jag varför... Tur att det blir maj imorgon då ;)

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0