Pierca sig lite dårå

Hej hej hemskt mycket hej

De senaste dagarna har jag varit med Courtney lite här och där. Igår var vi i Wandsworth där jag äntligen lyckades hitta en bra och billig resväska! Trådade öonbrynen på Superdrug och köpte en träningströja på Primark. Idag var jag gymmade jag två timmar på morgonen (PUH), mötte sen upp Courtney. Kollade runt lite i second hand-butiker, men hittade ingenting jag föll för. Har bestämt mig att försöka spara så mycket pengar som möjligt så att jag har lite att leva på när jag flyttar hem till Sundsvall! Egentligen så har jag allt jag behöver (och lite till...), så ska sluta köpa saker bara för att det är billigt och bara för att jag vill ha och vill ha och vill ha.........

Imorgon blir det gymmet på morgonen, sen ska jag till Wandsworth och pierca öronen! Har alltid velat tagit fler hål och imorgon ska de bli gjort :) Det var så himla billigt så det kan jag unna mig!

Nu ska jag glo Gossip Girl, kommer bli en lååååång dag imorgon så bäst att man tar och kraschar kudden nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0