Liverpool Street

Guuuuuuuud i himmelen, min mage gör så förbannat ont! Ligger i sängen just nu och kan typ inte röra mig... Nä, nu ska vi inte klaga.

Courtney har sovit hos mig två nätter i rad nu, det gillas! Igår var vi en sväng till Wandsworth, köpte ingenting, duktigt va!? Ännu duktigare var jag när jag joggade hem därifrån. Fel å ta bussen, miffo.

Idag har vi varit i Liverpool Street på marknaden där, massa mys. Spenderade ca 4 timmar där, phu... Köpte en dundermysig kofta eller vad man ska kalla den! Och ja, jag har en hel del väskor, men råkade köpa en väska på marknaden........ Kan inte låta bli när det är grymma priser och när väskan var APsnygg! Måste införskaffa mig saker jag behöver (läs: vill ha) innan jag flyttar hem till Sverige, för hemma i Sundsvall kommer jag få ett pack strumpor för samma pengar som jag köpte väskan för...... Sorligt, men sant.

Å justja, råkade slinka in på Primark på Oxford Street också... Blev inte allför dyrt då jag bara köpte underkläder. Köpte en hudfärgad läppgrej på Superdrug också... Nu har jag shoppat klart för denna månad!! (typ)

Ska lägga mig och kolla på Modern Family och försöka bli trött. Vill att nya avsnittet av New Girl ska komma ut!!! Ni som inte kollat på den serien måste bara göra det, den är grymt bra :)

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0