Fråga

Dunkade in en fråga, NÄMEN.

En fråga snygging!
Hur går det med träningen? nått resultat? Några minus på vågen? Hur många rutor på magen har du fått? ;) kul att höra och se bilder om du har :) Lycka till iaf... Kämpa på!

Mitt svar på de, JOVARS de går bra! Försöker jogga/powerwalka minst 3 ggr i veckan och ja, jag har gått ner 10 kg :) Inga rutor på magen men dem är på väg ;) Tack så mycket! :)

Har inga direkt före- och efterbilder men bjuder på några bilder där man, tack och lov, ser skillnad! Och viktigast av allt, jag mår så otroligt mycket bättre både fysiskt och psykiskt!


September 2011                                       Mars 2012



Mitt ansikte, augusti 2011                                    Mitt ansikte, mars 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0