5 hål i öronen senare

Tjenare hurrni

Ännu en helg börjar nu alltså leda mot sitt slut. Herre min gud, tiden bara susar förbi.

I fredags var jag världens tråkigaste tjej. Kom till Courtney runt nio på kvällen och en halvtimme senare sov jag. EN FREDAGSKVÄLL LIKSOM. Kul. Jättekul att somna. Sov gött till sju och väckte Courtney med min vackra sångröst. Jag släpade sen med henne till Oxford Street. Testade shorts vilket jag verkligen behöver köpa men alla såg bedrövliga ut på. Var det på grund av min kropp eller på grund av shortsen...? SHORTSEN SÅKLART, vad trodde ni....................................

Sen på kvällen hängde vi bara gäng, slappade som dem två slappare vi är. Helger är till för att återhämta sig, right? Spenderade ännu en natt hos henne och idag spenderade vi först några timmar i Wandsworth och sen några timmar i Notting Hill. Piercade äntligen öronen och jag blev så besviken när jag insåg hur o-ont det gjorde att ta hål i öronen. Pirrade pinsamt nog lite i magen när jag satt där i stolen och väntade på att hon skulle skjuta till, men sen efteråt fattade jag inte varför. Glömde för en sekund att jag är 21 år nuförtiden och inte 13. Löjligt........ *pUsSy* Så nu har jag alltså 5 hål i öronen istället för 3, ojojoj så fränt

Imorgon är det alltså måndag igen och tillbaka till verkligheten! Jobb och gym står på morgondagens schema :) Gillar't!

Godnatt små turturduvor


Btw! Såhär såg det ut i Notting Hill idag. Kaos och avstängda vägar. Hej blåst och hejdå byggställning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0