120424

Lite dålig uppdatering, men har haft fullt upp dem senaste dagarna och har varit så grymt trött på kvällarna. Blir att sova tidigt ikväll så man får ordentligt med sömn, imorgon bitti är det gymmet som gäller!

Har spenderat nästan hela dagen med Courtney, åkte bil i London för första gången idag. Fyyyyy vad läskigt det var, haha! Att sitta på fel sida i bilen, att åka på fel sida av vägen och all denna kaotiska trafik.... Vågar påstå att jag är en bra bilförare och modig, men aldrig i mitt liv att jag skulle våga köra här! Courtney fick köra och jag fick ge henne vägbeskrivningar, kändes rätt sjukt att jag kunde visa henne vägen till ett ställe i Wandsworth bara genom att veta namnet på gatan! Lokalsinne - check :)

Imorgon blir det jobb, gymmet och en sväng på Oxford Street om jag hinner! :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0