My journey

Nuså, nu har jag pratat av mig lite med syster, pappa och faster på Skype!

Som sagt, nu är jag Londonbo. Kom hit igår kväll, gårdagen kändes som två hela dagar... Buss till Gävle, tåg till Arlanda, flyg till London och sen en massa tunnelbaneåkande från Heatrow. Nog för att själva resandet tog på krafterna, men inte nog med det - hade 30 kg att bära på också!!!! Haha, gissa om ryggen och axlarna var döda när jag äntligen var framme!

De senaste dagarna i lilla Sundsvall umgicks jag med nära och kära. Det är sånahär gånger som man verkligen märker vilka som är ens riktiga vänner och hur mycket familjen betyder. Blev bjuden på Bite Line av bästa Ida och Linda på torsdagen. Blev bjuden på lunch av Viktor på fredagen. Har varit ute och ätit med pappa och company. Har varit en massa med mina bästa helt enkelt. Var även ut i fredags och hade typ hur jävla roligt som helst. Var lite slö på morgonen efter när det var dags att åka, men de var det verkligen värt!

En massa tårar har det såklart bjudits på. Jag och pappa började gråta mitt i Birsta City, haha. Jag, Linda och Ida hade grinkalas efter middagen. Mamma, jag och syster grät innan jag klev på bussen. Men nu när jag väl är iväg så känns det mest bara så sjukt roligt!!!

Idag har jag varit med Khadije och Mariam, handlade mat med deras mamma på Asda som är ett sjuuuukt stort shoppingcenter. Typ som Ica Maxi men såå mycket större. Och billigare, såklart. Har annars shoppat lite runt omkring knutarna vid Oxford Street. Har även trådat ögonbrynen för först gången! Ärligt - DET GJORDE JÄÄÄVLIGT ONT.

Ska lägga upp lite bilder i framtiden och även vara bättre på att uppdatera bloggen så att ni kan hänga med på mina äventyr! :)

Dags att kolla på lite O.C. och sen ska jag sova för imorgon ska man upp kl.7 för jobb!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0