Trött onsdag

Draaaaaaaame baklänges vad trött jag är!

Lämnade barnen på skolan, fixade lite grejer och sen somnade jag. Och vaknade sisådär 4 timmar senare. Sjukt! Har varit och köpt nya skor åt Tyr, annars har inget särskilt hänt idag :)

Har inte fixat bankkonto eller nått sånt än eftersom dem är jättehårda på att man ska kunna visa upp ett proof of address när man ska skaffa de. Alltså typ bevisa att jag bor på den adress som jag säger att jag bor på. Och de är ju svårt att fixa eftersom jag inte har några räkningar som går hit eller nånting.. Men hoppas att de där löser sig snart! Hoppas att dem på Orange kan hjälpa mig med min mobil imorgon också, klättrar snart på väggarna! Kan inte vara utan mobil!

Igår kväll var jag, Camilla, Sassou och Therese i Wimbledon på Studentnight på ett ställe som heter Po Na Na. Träffade en kille som såg exakt ut som Justin Bieber, hahaha. Good for him. Var där till typ ett och åkte sen hem. Trevlans värre!

Nä, nu viker jag in årorna. Godnatt!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0