Tipp topp med fransk manikyr

Sådärja, då bor man hos mamma då! Lägenheten är borta och guuuuud vad skönt de känns, nu slipper jag tänka mer på den!

Efter överlämningen av nycklar och shit så åkte jag hem till pappa. Följde även med faster till kusinen min och busade med hennes knasiga 4-åring. Åkte sen hem och typ vände, haha. Kikki hämtade mig och så åkte vi till Amanda! Tog en svängom på Memento, så klart ;)

Vaknade upp hos Amanda, typ dödstrött. Runt lunch hämtade Linda och Walle upp mig och Kikki, vi käkade på San Remo. Tjockt och gott! Tog en sväng till Birsta och sen blev de tacos med brudarna hos Amanda! Gött som fään. Kollade även på två filmer, Hur många lingon finns det i världen och Orphan. Lingon-filmen är typ hur söt som helst. Kommer aldrig bli less på den filmen. Den andra filmen var allt annat än söt!!!

Kikki fixade även naglarna på mig, så nu är jag typ såhär snygg!!!!!!!



Hmm, ja. Så ser mina naglar ut, men de där är inte min hand. So don't worry, sådär fläskiga slemmiga fingrar har jag inte!

Kom nyss hem, ska kika lite på O.C. innan jag kastar in handduken. Imorgon kommer bli en AAAWESOOOOOOME dag!

Btw, tog mig typ 30 min att skriva detta inlägg.... Ja, mina naglar är fina men inte praktiska!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0