Thursday

ÅÅÅHHHHH min mobil funkar nuu!!!!! Lycka :D Så ni som vill ha mitt nummer för att nå mig får be om de, annars så har jag skrivit ut det till mina vänner på Facebook :)

Sitter just nu hemma med Camilla och Therese, har bara chillat ikväll, spelat lite poker med Sassou och surrat lite på Skype. Imorgon blir det jobb och mitt på dagen ska jag nog möta Tessie, en tjej som flyttade hit idag :) Imorgon kväll får jag se vad som händer, men det verkar vankas party!

Ska fortsätta fnissa med girlsen nu, haha! Och inga bilder har jag bjudit på än heller, men det är lite svårt med tanke på att jag inte hittar min kabel till kameran i röran...

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0