Sluuuuut på kontot

Imorgon är det måndag... Igen... Varför ska helgerna alltid gå så fort!?

I helgen har jag umgåtts med mina bästa Khadije och Mariam. Åkte till dem tidigt i lördags, åkte först till Ladbroke till Sainsbury's där och kom ut därifrån med sisådär 7 kassar med mat och snacks... Haha! Sen på kvällen tjockade vi i oss det... Men faktiskt så tränade vi också bort en del av det då vi körde ett svinsnyggt gympass inne i deras lilla rum till en träningsskiva, haha. Skrattade mest eftersom instruktören på skivan absolut inte kunde dansa....... Men skratta är träning det också ;)

Denna dag har varit typ VÄRLDSBÄST. Jag har lättat på plånboken minsann. Vaknade upp hos brudarna och åkte sen till Camden Market. Jag kom därifrån med en asasasasassnygg Louis Vuitton-väska och Ray Ban-brillor...i äkta fejk såklart. Men daah, dem ser likadana ut? Är såååå nöjd med mina köp! Och inte nog med det så var jag till frissan imorse och satt i löshår ;) Så nu ser jag lagomt page ut, hahaha! (ni borde ha lärt er vad page betyder nu..)

Kom nyss hem och Gud i himmelen vad skönt det är. Bar runt på massa påsar och en väska från Kilburn hem till Fulham... INTE KUL. Imorrn får jag se vad jag ska göra, det visar sig. I London blir man aldrig rastlös :D

Ska köpa ny kamera, kanske gör de imorgon. Min har sagt upp sig. Så ska visa er allt jag köpt, iiiih :D

Godnatt!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0