Penthouse

Nu är jag hemma igen efter två långa dagar med mina härliga brudar!

Gick sisådär att hitta klänning igår, så dåligt att jag inte hittade nån. Haha. Det blev en låååång lördag vill jag lova. För att göra en lång historia kort så yrade vi runt med folk som var väldigt page. Yummie. Page är alltså såna brudar som tror mycket om sig själv, lite väl mycket. Brats-brudarna ville dra till en konstig klubb där de tydligen fanns strippor (?!) och där det kostade 20 pund att gå in (ca 200 kr)! NEJ TACK, så vi drog till Penthouse som var grymt! Flera våningar, grym musik, billiga drinkar och awesome utsikt! Me like!

Idag har jag agerat turist, alltså varit vid Buckingham Palace, Big Ben, London Eye osv osv. Men när man redan har sett det där så är det inte samma sak... Men visst fasen är de ändå häftigt :)

Godnatt, nu ska jag nanna. Upp med tuppen imorrn och sen ska jag möta upp brudarna i Marble Arch för att sen gå/jogga runt Hyde Park! Gött :D


Me and my girls


Penthouse


Utsikten från Penthouse (hjulet man ser är givetvis London Eye)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0