Oodelally hoppsan vilken dag!

Tjosan i trosan, helt plötsligt var de fredag igen! Lovely!

Hur jävla awesome är inte jag som sitter hemma för tillfället? Klockan elva på en fredag i London? Jag måste vara sjuk. Men ibland är de så grymt skönt att bara slappa en kväll och veta att man får sova ut dagen efter! Ooooohhh!

...fast ne. Jag har inte direkt slappat ikväll. Jobbade till åtta och tills nu har jag städat och fixat saker i mitt crib. Dammat vartenda vrå. Kuuuuul, nej inte direkt, men så skönt när det är gjort! Ah, just ja, glömde att jag inte får sova ut imorgon. För imorgon ska jag åka hem till Khadije och Mariam tidigt... Ska sluta ljuga.

Hiss idag - LÖN. Gött att man får lön en gång i veckan ;) Inge mer "Oh no, de är den 31e idag, jag är redan pank och får inte lön förrän om 25 dagar".

DÖDA MIG. JAG SÅG EN SPINDEL I SÄNGEN!!!!!!!! GOT TO GO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0