Kameraj*vel

Ursäkta språket... Men jag blir så suuuuuur! Laddade kameran hela natten för att jag tänkte knäppa lite kort och så, men den verkar inte funka som den ska för nu efter två knäppta kort så står det att det är svagt batteri? Åhhh, så irriterande... Får knäppa med mobilen helt enkelt, synd bara att den inte har blixt... Flyt.se.

Shoppade som sagt lite idag :) Fixade mobilnummer, men de tar troligtvis 24h innan de aktiveras så jag skickar mitt nummer till mina nära och kära så fort jag kan :) Gymmet får jag hinna med imorgon, ska även skriva in mig hos husläkare och lite sånt smått och gott. Ska knäppa kort på allt jag shoppat och visa er imorgon :)

Och ikväll har jag och Camilla varit så trötta så vi har inte orkat gjort något med Sassou, tyvärr!

Men men, C U tomorrow ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0