Jag är ovän med min iPhone

Tjolahopp hopp,

kom nyss hem igen efter att ha varit på en liten prommis här runt Fulhamområdet. Har varit på Orange igen och skulle kolla vad sjutton de var för fel på mitt SIM-kort, men så visade det sig att det var mobilen det var fel på!? Tydligen är den låst, fast jag låste upp den i Sverige. Förbannat. Så ja, jag är ovän med min iPhone, MEN jag förstår inte vad dem på Telia har hållt på med!? Tack Telia för att ni inte gjorde ert jobb och för att ni lät mig kasta 300 spänn i sjön! Men men har tagit tag i en sak idag iallafall, haha! Så nu är mobilen inlämnad för att låsas upp, ska tillbaka om en timme och varför det tar så lång tid förstår jag inte. Men men.

Så förhoppningsvis kan jag lämna ut mobilnumret till er nära och kära idag! :) Jag har nummer 075-nåntingnåntingnånting...

Och jag vet att jag är världssämst på att lägga upp bilder men jag har sån röra här så det är svårt att visa allt jag köpt och så. Fixar det när jag är lite mer hemmastadd! Promise!

Ska snart hämta Tyr på skolan, så hörs senare!

Fierce and love

Kommentarer
Postat av: Lena Eriksson

Jag tror att jag har ditt nummer. Om det var du som ringde förut idag. To de.. Hörs sen. Har köpt mikrofon så jag hoppas att du ska höra mig nu.

2011-09-15 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0