Clapham

Har nyss kommit hem från Clapham Common där vi var på en klubb som hette Infernos, hade hur kul som helst med Camilla och Therese!

Jag har världens bästa liv. Världens bästa familj. Och sist men inte minst så har jag världens bästa vänner:

Linda:

Elin, jag är så glad för din skull! Lev livet, passa på medans du kan :) men jag saknar dig här hemma, kan inte säga annat.. kom hem!!! :( <3

En liten mening på några ord som gjorde natten ännu bättre än den redan var! Har pratat med Linda i telefon idag, det kändes som om det behövdes! 

Nä, nu ska jag sova, klockan är ju trots allt snart fyra, haha. Så fort jag vaknar imorrn (idag..) så ska jag kila iväg till Kilburn hem till Khadije och Mariam för att sen ta en sväng på Oxford Street för att köpa klänning, för imorgon are we going to party like rockstars - literally!!!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0