Britter är yummie

Kom nyss hem från Sassou! Blev bjuden på fransk trerättersmiddag och givetvis blev det ett glas vitt till :D Eller ja, tre glas.

De senaste dagarna har jag jobbat, varit med Sassou och hängt med Khadije och Mariam! Massa massa kul. När jag är med dem så skrattar vi konstant. Inte en tyst sekund. Folk måste verkligen tycka att vi är några fjantiga fjortisar eller nått, haha. Men vi har bara sjukt roligt, men de är väl inte tillåtet?

Fast här kan man göra bort sig hur mycket som helst, skratta högljutt, se skabbig ut på stan och ramla mitt på gatan. Ingen bryr sig. Det är sååååå skönt! Hemma i Sundsvall kollar folk snett och på en om man ser lite weard ut, skrattar och pekar om man snubblar, suckar om man skrattar och kallar en massa saker som ja, fjortis.

Idag när jag skulle ta tuben hem från Oxford Street så hörde jag en svensk familj som stod och kollade på skärmarna och fattade inte hur de skulle ta sig till ett ställe som heter Embankment. Snäll som jag är så gick jag fram och förklarade för dem hur dem tar sig dit på bästa sätt. INTE ETT TACK, INGENTING. Och de var allmänt otrevliga också. Otrevliga jävla svenskar (ursäkta språket). Britter är så otroligt mycket trevligare!

Okej, nu säger jag inte att alla svenskar är otrevliga och att alla britter är dundertrevliga, men överlag så är britter så otroligt trevliga. Killarna är som i filmerna, gentlemen ut till fingerspetsarna! Folk säger "Sorry" om dem råkar nudda en. Dem ger en hjälp utan att man ens behöver fråga. Listan tar aldrig slut! Britter är så artiga och så trevliga!

I love London. And the people.

Hurrni tjejer, känner ni er ensamma och vill ha en pojkvän - åk till London. Här är alla killarna som Ryan i O.C.!!!!!! Gentlemeeen!

På tal om O.C., nu ska jag kolla på de. God natt!



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0