Funderingar

Igår åkte pappa och Jane hem till Sverige igen. Följde med dem till tåget i Victoria, men denna gång blev det inga tårar, för vi ses om 2 månader igen!

Fick tillsägelse av Kikki att uppdatera oftare så att det märks att jag lever, bara så ni vet - JAG LEVER. Jag lever fullt ut, livet är just nu lite för bra faktiskt! :)

Jag har en massa funderingar i mitt huvud. Jag börjar redan planera inför nästa år, ska jag flytta tillbaka till Sverige eller ska jag stanna här, plugga här osv.? Jag är kluven. Stora beslut som jag inte vet hur jag ska fatta. Men men, det ordnar sig väl till slut :)

Någon som har tips!?



Fierce and love

Kommentarer
Postat av: christina

Du kommer hem till mig tycker jag! :) Eller så drar vi till Australien och söker jobb kanske?

2011-10-19 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0