Surprise party

Ajajajajaj vad jag är död idag. Har ont i hela kroppen, inte minst fötterna! Att gå mycket i klackar är rena rama döden......

Men det blev en väldigt lyckad kväll! Hade Sassous pojkvän Karims födelsedagsfest på en klubb som heter Blagclub, ligger i Kensington/Notting Hill. Det var ju då en överraskning, var så kul att se honom komma in på klubben och så står alla hans vänner och ba: SURPRIIIIIISE. Hihihihi, han har en sjukt awesome flickvän iallafall som fixade alltihop!

Åkte hem med Khadije och Mariam efteråt och sov där, har bara latat oss hela dagen. Kom typ nyss hem, ska jobba lite ikväll. Färga håret skulle jag ju också göra kom jag på..........fan.

Här är "lite" bilder från igår iallafall! Helt knasig kväll, haha, men ack så kul!














Mina vackra ♥

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0