Stupid mother****er

Okej, varning - detta inlägg kommer inte att innehålla fina ord.
FÖR NÅGON FATTIG IDIOT STAL MIN IPHONE I LÖRDAGS!!!!!!!!!!!!!!
Och inte nog med det, knölfödan som tog den har använt den också!!! Fick nyss ett samtal av en tjej
som frågade vem jag var och varför jag hade skrivit "Hi how are u?" igår. MEN, eftersom den blev stulen
i lördags så var det ju inte jag som skrev det. Så idioten till människa har använt
mitt nummer. Vilka idioter det finns!? Tji fick du ditt pucko, nu har jag spärrat hela skiten
och jag har skaffat nytt SIM-kort med samma nummer... Herrejävlar säger jag bara, roligt
att man kastat pengarna i sjön... Näe förresten, dem ligger i nån fattig sopas ficka!!!
Sådärja.
Någon positivt i allt det här - idag köpte jag en Blackberry. Att vara utan telefon är totalt
omöjligt. Och eftersom alla mina vänner här i London har Blackberry så chattar vi gratis
till varandra via BBM. Awesome! Telefoner här är riktigt billiga, så köpte min för runt
tusenlappen.
Annars så har jag hängt med mina bästa sen sist jag skrev, har skrattat en massa massa massa.
Dampat och gråtit har jag också hunnit med. Hallelulja.
Nä, nu ska jag chillaxa lite, är helt uppe i varv efter allt som hänt. Jävla tjuvar.
Jag säger bara de - i fortsättningen ska jag ha mina värdesaker i BH:n!
Fierce and love
Okej, varning - detta inlägg kommer inte att innehålla fina ord.

FÖR NÅGON FATTIG IDIOT STAL MIN IPHONE I LÖRDAGS!!!!!!!!!!!!!!

Och inte nog med det, knölfödan som tog den har använt den också!!! Fick nyss ett samtal av en tjej som frågade vem jag var och varför jag hade skrivit "Hi how are u?" igår. MEN, eftersom den blev stulen i lördags så var det ju inte jag som skrev det. Så idioten till människa har använt mitt nummer. Vilka idioter det finns!? Tji fick du ditt pucko, nu har jag spärrat hela skiten och jag har skaffat nytt SIM-kort med samma nummer... Herrejävlar säger jag bara, roligt att man kastat pengarna i sjön... Näe förresten, dem ligger i nån fattig sopas ficka!!!

Sådärja.

Någon positivt i allt det här - idag köpte jag en Blackberry. Att vara utan telefon är totalt omöjligt. Och eftersom alla mina vänner här i London har Blackberry så chattar vi gratis till varandra via BBM. Awesome! Telefoner här är riktigt billiga, så köpte min för runt tusenlappen.

Annars så har jag hängt med mina bästa sen sist jag skrev, har skrattat en massa massa massa. Dampat och gråtit har jag också hunnit med. Hallelulja.

Nä, nu ska jag chillaxa lite, är helt uppe i varv efter allt som hänt. Jävla tjuvar. Jag säger bara de - i fortsättningen ska jag ha mina värdesaker i BH:n!


Min nya älskling

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0