Seg torsdag

Helt slutkörd efter att ha haft så mycket tankar som bankat i hövve (ja ä från nårrlan' ja) hela dagen...

Slutade jobba för sisådär en timme sen, fick nyss ett samtal av Sassou, hon var på någon pub i Fulham Broadway men vetefan om jag orkar gå dit och joina... Kanske ska träffa henne en sväng sen efteråt, nu tänkte jag iallafall gå till Sainsbury's för jag är sugen på att tjocka mig lite, hehehehehe

By the way - jag har världens bästa vänner och familj ♥ För mig är ni allt!


Men titta vilken fruktansvärd bild jag hittade

Fierce and love

Kommentarer
Postat av: Lena Eriksson

Nu har du verkligen börjat att fundera på framtiden. Kul. Verkar som att vi kan ha en hel del att diskutera om två veckor. Bättre att göra det när vi är tillsammans.

2011-10-22 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0