Såhär bor jag! *fniss*

Haha, men herregud vad Elin uppdaterar mycket helt plötsligt! När jag ändå börjat med bildbomber så kan jag ju lika gärna fortsätta!

NU SKA JAG VISA ER HUR JAG BOR! Hihi

Hahahahaha, måste bara få dela med mig om en hemsk video jag gjorde, tänkte att de vore lite najsigare om jag filmade mitt rum istället för att knäppa kort, blir ju lite mer..bättre..realistiskt sådär..ja. Ni fattar! Men det visade sig ju bli katastrof, jag hade ingen aning om att jag pratar så FULT och så BRÄTT. Givetvis menar jag brett, ni vet bond-svenska. Jag kan helt enkelt inte lägga upp den. "HÄR ÄR MIN FÅTÖLJ Å HÄR HA' VI EN GÅLVLAMPA SOM Ä IHOPTÄJPAD, Å HÄR HA' VI VINGLAS, HELT KLART ETT MÅSTE I RÖMME." Glöm de!

Så, ja....ni får se bilder istället.



700 trappsteg senare...

...mitt rum!





Kanske är intressant att se hur det ser ut i området ute osv? Det kommer, fixart ja!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0