Oeo flygplaaaaan

Nämen hej hej hej hej hej hej bloggen,

sitter just nu och tittar på medan barnen spelar Monopol. Barnen har lov denna vecka, vilket är väldigt skönt. Skönt att bara vara med dem på dagarna, utan massa bråk om läxor hit och dit :)

De senaste dagarna har jag umgåtts med Sassou typ varje dag, haft sleep-over hos henne och bara softat, varit med Khadije och Mariam, Simon osv. Soft helg!

Har för övrigt bokat flyg till den 18 december till Sverige! Är framme i Sundsvall runt sex-sju på kvällen :) Ska bli så kul att komma hem och träffa alla och göra sånadär saker som man gjorde förr när man bodde där! :)

Mamma och brorsan kommer hit och hälsar på mig på söndag, så lite hemma-feeling är snart här :)


Tyr, jag och Freja (Alarik ville inte vara med på bild)

Annars då? Jag mår bra. Allt är fint. Känner suget av Bite Line-pizza, vänner och lite Memento bara. Woopwoop, snart så! 8 veckor left it is!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0