Morsning korsning

Klockan är nio...ungefär, och jag är vaken och har dessutom varit de i två timmar... Sov hos Sassou inatt, tog en liten prommis till Chelsea igår och kollade sen på Kung Pu Panda! Haha, märks inte att vi är 20 respektive 23 år ;)

Har hunnit pratat med mamma på Skype, ätit en clementin (wow) och nördat vid datorn. Letar efter nån billig iPod Touch... Vill ha en!

Nu ska jag sova en stund, sen göra lunch, sen ska jag gå till Fulham Broadway och bråka med banken. Ska även sy fast namnlappar i barnens kläder och rensa ur deras garderob, så idag kommer jag inte direkt blir rastlös!

Ska städa också så att jag hittar kameraladdaren så att jag kan knäppa kort på de jag köpt! Hur låg det till med latheten, Elin....



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0