Hate this part

Okej, nu har jag funderat lite.

Funderar på att åka tillbaka till Sverige, plugga upp några betyg på Komvux och sen kanske plugga psykologi/socionomi här i London. Hittade ett program på Queen Mary University där två av mina bästa vänner pluggar just nu, har varit där så jag vet att det är en väldigt bra skola. Jag har sån sjuk beslutsångest. Nästa år är jag 21 år och jag känner att det är dags att klura ut vad jag vill bli i framtiden medan jag fortfarande är ung.

MEN... Vilket land? Vilket program? Och i vilken ordning ska jag göra allting? Eller ska jag helt enkelt bara jobba?

Jag vet inte. Tror jag behöver gå till en rådgivare i december när jag är i Sverige i 2 veckor. Någon som kan borra sig in i mitt huvud och förstå vad jag är intresserad av och tipsa mig!

Nä, nu ska jag sura.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0