Finbesök från Sverige

God lördagskväääääll,

idag kom min pappa och hans tjej hit! Mötte upp dem i Victoria, åkte hem till mig och lämnade väskorna och sen åt vi tapas här i Fulham. Tog sen en nap innan vi drog till Westminister för att turista lite och äta middag. Åt på en kinesisk restaurang alldeles vid London Eye och draaame vad gott det var! Nu ligger jag bara och tråkar ihjäl mig i sängen, mina trötta besökare sover nere i gästrummet så ja........ Jag har tråkigt helt enkelt.

Igår var jag ut med Sassou, Mariam, Khadije och hennes klasskompis. Åkte till Leicester Square, betalade 10 pund för att vara på krogen i typ 10 minuter, haha. Käkade och åkte sen hem till mig med allihopa, somnade runt sju imorse så har varit ganska död hela dagen! Men en rolig kväll var det iallafall :)

Nu har jag ÄNTLIGEN fått mitt proof of address, så nu ska det på ordning på saker och ting! Jobbigt att inte ha ett bankkonto här, men nu så! Imorgon ska jag försöka fixa det, ska även turista lite med pappa och Jane. Får se vart det bär av imorgon!

Boooooooring, men nu ska jag kika film. Xx

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0