Elin på hal is

God "morgon"! Eller nja, har varit vaken ett tag, så sjukt skönt att äntligen få sova ut!

Måste skärpa mig på uppdateringsfronten... De senaste dagarna har jag varit med Sassou typ...varenda dag, haha. Så otroligt skönt att ha en sån bra vän som bor så nära. 3 minuters gångavstånd bara, grymt. Hon är helt ärlig en av härligaste människorna jag träffat. Hon har alltid ett leende på läpparna. Hon ställer alltid upp, social, pratar med en om svåra saker och så otroligt trevlig. Har bara känt henne i 4 månader, träffade henne här i juni och sen blev vi jättebra vänner direkt när jag flyttade hit. Känns som om jag känt henne huuur länge som helst. Att förklara med ord hur hon är är omöjligt, man måste bara träffa henne för att veta! Redan nu så känner jag, vad skulle jag ta mig till utan Sassou? Vous êtes merveilleux, Sassou! Je suis tellement heureuse que je t'ai rencontré! Je t'aime ♥

Igår var jag, Khadije och Mariam till Queensway och åkte skridskor (?!?!), hahahaha. Det var som en fest fast man åkte skridskor!? Haha, hade faktiskt grymt kul! Om jag ramlade? En gång...... "Kolla kolla, jag kan snurra!" PANG.

Gick sen hem till Sassous pojkvän och tog ett glas vin. Givetvis var Sassou också där, hehe. Sen tog det forever and ever att komma hem eftersom tunnelbanan slutat gått...

Just nu ligger jag och degar, jag ska jobba ikväll. Sen så ska nog Khadije och Mariam sover över hos mig, wiiihooo ♥ Nu ska jag böla lite till O.C :)


Skridsko-disco? Haha

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0