Det var den helgen de

Jaha, måndag igen då. Ny vecka, nya möjligheter!

I lördags jobbade jag som sagt, sen igår så var jag med Khadije och Mariam! Åkte hemåt mot Fulham vid nio för att möta upp Sassou på vårat ställe, haha. Det är en spansk restaurang väldigt nära våra hem som vi brukar gå till och ta ett glas vin och surra skit. Det var planen även igår, men så slutade det med att vi hookade upp med en sångerska och hennes amerikanska manager.... Ja, det slutade såklart med en massa champagne, dem hade restaurangen öppen längre bara för att vi var där, haha! Vad är oddsen liksom? Han var tydligen manager till Crazy Town!? Haha, hur coolt är inte det!? Ni vet den där låten Butterfly... "Come my lady come come my lady"? Haha, whatever. Coolt iallafall.

Idag har jag och Sassou joggat 4 varv runt South Park... Den ni! Förvånar till och med mig själv... En fd. svensk fotbollsspelare och en fd. fransk basketspelare springer 30 minuter och sen är dem DÖDA. Haha, kan tänka mig träningsvärken imorgon... Och inte nog med det körde vi några övningar i parken efteråt med en fd. boxningscoach. Haha, varför lyckas alltid jag och Sassou träffa på massa B-kändisar!?

Har nyss snackat på Skype med pappa, tydligen så har mina vykort kommit fram, hehe :) Nu ska jag ta och sova för jag är sååååå trött.

God natt!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0