Apostlahästarna har fått jobbat minsann

Amaaagaaaad, vad ont jag har i mina ben. Igår fick jag och Sassou nå tokryck och gick från Fulham till Notting Hill och tillbaka. AH! Kom tillbaka till henne runt ett på natten, blev en lite längre prommis än vi tänkt oss, hehe.

Idag har jag varit till Fulham Broadway och köpt skooooor. Verkligen välbehövligt, hade bara mina uggs förut och eftersom dem blev totalpaj idag av regnet så blev ett par höstkängor mina. Nöjd är jag! Har ju inga vardagsskor, och dehär paret fick jag för ynka 20 pund! Ska visa dem sen. Och alla andra saker jag köpt här i London för den delen. Ska göra det då jag slutar vara så laaaaat!

Nu är barnen med sin morfar på cirkus, så jag sitter hemma själv och vet ni vad jag gör? JAG SYR. Hahaaaaaaaa, jag har inte sytt på typ 4 år! Kommer för bövelen knappt ihåg hur man gör. Men att freestyla funkar bra de också!

Nu ska jag få nått i kaggen, den kurrar irriterande högt.

Och btw, den som inte vet vad apostlahästar är - det betyder ben. Kan sätta pengar på att nån lärt sig nått nytt idag! Haha.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0