111027

Om en halvtimme slår klockan om till fredag! Awesome!

Idag orkade jag inte gå till banken och bråka på dem, bråkade med nål och tråd istället... Men börjar få in snitsen nu, det där med att sy är väl inte min starka sida, haha! Följde med Sassou till frisören och tittade på medan hon blev sviiiiinsnyyyygg i håret. Självklart tycker hon inte det själv... Man är nästan aldrig nöjd med hur man ser ut!...

...vilket inte jag heller är. MÅSTE göra något åt mitt hår. Just nu har jag nån konstig ljusbrun färg (aka min riktiga hårfärg) och jag HATAR den. Håret ser typ dött ut, trist som bara den. På lördag ska jag ta ut löshåret och färga mitt hår, vilken färg de blir får ni se då ;)

Imorgon kommer bli en skoj dag! Jobbar till fem och sen ska jag göra mig redo för att dra på Sassous pojkväns överraskningsfödelsedagsfest (undra om de ordet existerar?) i Notting Hill! Tror det kommer bli grymt. Khadije och Mariam ska också med, det gillas! :)

Nu ska jag kolla på det allra sista avsnittet av O.C. (hur ska jag kunna överleva efter det!?), jag känner paniken krypa inom mig. Måste hitta en ny serie att kolla på. MÅSTE. Tips!?

Btw, det här var vädret idag.........


Londons väder i ett nötskal - regnigt, soligt, mulet och klart på samma gång...

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0