Vart tog tisdagen vägen?

Har haft en såndär dag då jag tycker att jag inte hunnit med nånting, trots att jag varit aktiv nästan hela tiden sen 7 imorse... Var på ett möte i Tooting idag angående att jag ska få ett National Insurance Number så att jag kan öppna ett bankkonto. Att öppna ett bankkonto här är typ hur krångligt som helst, trots att jag bott här i över 10 veckor så ser dem mig som typ en turist? Man tackar.

MEN, har faktiskt varit ute och sprungit idag! Hurt hurt! Mörkt och läskigt däremot, ledde ju dock bara till att jag sprang fortare... Haha!

När jag fortfarande bodde i Sverige så åt jag godis, chips, kakor osv osv och drack Cola typ dagligen... Helt sjukt att suget efter sånt har försvunnit efter 10 veckor utan det. Tacka vettja min "diet", höhö. Snart tvåsiffrigt, wiiieee...

Nu ska jag proppa i mig frukt framför en film!


Jommenvisst, här är man nyttig! Min "lilla" fruktskål ♥

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0