Känner-suget-efter-lista

Har ett sjukt sug efter:

- julmust. Tur att det finns att köpa på Totally Swedish!
- att festa med mina bästa på Memento
- att äta "svensk" kebabrulle
- att äta "svensk" pizza
- att spendera timmar på Birsta City
- dipperna från McDonalds, dem finns inte här!
- glida med mina saknade vänner
- att sitta på Charm och snacka strunt
- Ahlgrens bilar!
- lata mig i soffan hos både mamma och pappa
- Trocadero!

...vilket innebär att jag kommer bli jättetjock och pank när jag kommer hem till Sverige? Haha!





Fierce and love

Kommentarer
Postat av: Limpan

Det är rätt gött med sundsvall ändå va? ;)

2011-11-08 @ 16:08:30
URL: http://lindaericadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0