Totally Swedish

JAPP, jag var till Totally Swedish idag och handlade massa gotta! Pepparkakor, julmust och lussebullar - nu känner jag mig nästan som hemma! (saknas bara snön och minusgrader...och mina nära och kära såklart) Synd att glöggen var sjuuuukt dyr, annars hade jag nog smaskat i mig det också. Förresten så var det britter där inne, väldigt roligt att se att britter köper svensk mat :)

Nu sitter jag hemma hos fam. Davis-Jones och ska babysitta för dem ikväll. Nice! Tog med mig datorn och allt jag köpte idag, så ikväll ska jag bli tjock och agera datanörd ;)



Kom på att jag har en Subwaymacka i väskan!!! Lycklig tjej, så nu har jag inte tid med dethär!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0