Svenska tjejers rykte

När jag var på Westfield idag så blev jag stoppad vid två typ "stånd". Hatar att göra sånt för dem pushar alltid på en att man ska köpa en massa, men idag var jag sur så tänkte "jaja, whatever" typ... Först fick jag typ en mini ansiktsbehandling och på nästa ställe blev jag sminkad. Yey! ;)

När jag blev sminkad frågade tjejen mig vart jag var ifrån. När jag sa Sverige så blev hon typ chockad? Hon sa "men du är ju inte blond?" Hahahahaha, jag dog.

Vad folk från andra länder tror om svenska tjejer:
- Att alla är blonda
- Att alla är långa
- Att alla är smala
- Att alla har blåa ögon
- Att vi festar skallen av oss
- Att vi är galna
- Att vi är kinky...

Fast de betyder väl att vi har ett relativt bra rykte antar jag... ;)


Typiska svenskar? Haha

ÅÅÅHHH HAHAHAHA JAG AVLIDER! Sökte på Google på "blonde hair blue eyes party" för att hitta en passande bild, gissa vad den här bilden heter??? "swedish party girls" HAHAHAHAHA JAG ORKAR INTE

Fierce and love

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dem tror även att vi är deprimerade och att alla i svergie vill ta livet av sig för de alltid är mörkt! ;)

2011-11-13 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0