Smack pang boom

FÖRRESTEN, glömde ju berätta om dagens händelse! Satt på bussen på väg hem från Marble Arch, passerade Harrods och sen sa det PANG. Där satt lilla Elin på bussens övervåning och såg på när en taxi körde med världens fart raaaakt in i bussens sida! Jag såg att den körde fort och att den inte skulle hinna bromsa, så jag satt och spände mig och bara väntade på att det skulle smälla och de gjorde de också! Ingen skadad verkar de som, bara jag och typ 3 andra på bussen. Busschauffören lär ju dock ha ont i halsen med tanke på hur han skrek på taxichauffören, hahaha!

Någonting kul då - idag firar jag och London 2 månader tillsammans! ♥ Pluttinuttigt, va? Älskar London av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra!!! Föralltid du och jag!!!!!!

Fy farao vad dryg jag känner mig nu. Hejåhå, uggsen på för att till kidsens skola gå

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0