Plånboken is on fire

Ojoj, nu har Elin shoppat loss. Visar sen allt jag köpt, älskar Londons shopping. Åkte till Wandsworth med 300 kr och kom hem med tom plånbok, men dock 5 påsar fyllda ♥ Hehe. Köpte dock saker jag behöver och verkligen vill ha, inge skräp. Vad är det egentligen med tjejer och shopping!? Iallafall när det gäller mig så känner jag mig lycklig när jag har shoppat, haha! Psyyykoooo......

Strax ska jag börja jobba (undrar vart kidsen tagit vägen bara!?), sen efter jobbet ska jag ut med mina bästa Khadije och Mariam! Ska på King's Club där det är Scandinavian Night ikväll (bara för att vi skandinavier är bäst och vet hur man festar).

Idag kan ni alla i Sverige vara glada över att ni får lön, vissa får ju lön VARJE fredag ♥ Hoho, hur kan man inte älska London?


En liten del av dagens shopping

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0