Ny vecka *yEy*

Alltså herregud, vilket bra.....åh nej, jag kommer inte på ordet, haha. Men ni vet när man är duktig på att hitta!? Gick till ett ställe idag som jag varit på en gång för över 2 månader sen, och då gick jag inte själv så jag tänkte inte så mycket på vägen dit. Men jag hittade dit!? Haha, sjukt. Men fan, vad störande att jag inte kommer på ordet....sinne, minne.... Aja, whatever...

Gårdagen var HEMSK, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Var ut i lördags, sov dåligt, åt dåligt och kände mig varm och yr. Så jag låg hemma hela dagen, förutom den kvarten jag gick och köpte pizza klockan nio på kvällen, haha! Idag har jag bara slappat, känner mig fortfarande lite hängig. Men det är bara att tuta och köra!

Men alltså allvarligt, jag stör mig så grymt mycket på att jag inte kommer på ordet....!!!

Snacka om I-landsproblem. Nu ska jag göra pannkakor tills jag ska hämta kidsen. Gött.

-----------------------------------------

LOKALSINNE HETER DET JU FÖR SJUTTON!!!! Hahaha *äNtLiGeN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0