Musica

Det är ofattbart jäkla sjukt hur dagarna bara rinner iväg!!! Var nyss söndag liksom, och imorgon är det fredag IGEN?! Sick.

Har bara chillaxat nu efter jobbet, lyssnar på musik och kollar på kläder på massa hemsidor. Men nu ska jag hålla tag i pengarna, nu har jag nästintill allt jag behöver. En stickad tröja ska jag köpa imorgon, that's it. Sen har jag allt...allt inom rimliga priser alltså...

Delar med mig av musiken jag diggar till just nu,

David Guetta – Titanium (feat. Sia)
David Guetta – Little Bad Girl (feat. Taio Cruz & Ludacris)
Akon – Chammak Challo (Sanjoy Deb Remix)
Avicii – Levels - Radio Edit
UK Maniax – I'm A Raver - Rabaan Radio Edit
Example – Changed The Way You Kiss Me - Radio Edit
Flo Rida – Good Feeling
Taio Cruz – Hangover
Cobra Starship – You Make Me Feel... - feat. Sabi
The Wanted – Glad You Came
Rihanna – Cheers (Drink To That)
Rihanna – We Found Love
Takida – Willow And Dead
JLS Feat. Dev – She Makes Me Wanna
Nause – Made Of - Radio Edit
Ed Sheeran - Lego House http://www.youtube.com/watch?v=c4BLVznuWnU
Laidback Luke - Time bomb http://www.youtube.com/watch?v=W4aoqY9Rcd8&ob=av3e

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0