Metro Bank

Helt sjukt vad jag har varit produktiv idag!

Har varit på Metro Bank och ÄNTLIGEN öppnat ett bankkonto. Gud så skönt, inga mer kontanter! Öppnade ett sparkonto också, måste försöka börja spara så mycket som möjligt. *gOoD LuCk* Fick hjälp av världens trevligaste amerikan som hette Andy där, verkligen fin på alla sätt och vis, gillade dock inte hans ring på vänstra handen........

Var även in på Orange och fixade ett abonnemang. Betalar 9 pund i månaden och då får jag 200 minuter, 150 sms och internet... Helt sjukt billigt, ungefär hundra spänn för allt dedär?!

Ja, jag älskar verkligen London. Så många gånger som jag sagt det nu så borde ni fattat de!

Metro Bank, Fulham Broadway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0