Jag är kär

OOOOOM NOM NOM NOM NOM NOM, JAG HITTADE VÄRLDENS FINASTE KLÄNNING PÅ NEW LOOK IDAG!!! Ska köpa den imorgon, tihihihi jag är kär!

Skulle på ett möte idag på Wire Model Management (haha, låter värsta flashigt), men eftersom dem är sugna på att tömma mig på pengar så sa jag NEJ TACH OCH HEJ och mötte upp Mariam istället för lite shopping! Idag var även Justin Bieber på Westfield, småfjortisana har tydligen stått och köat sen tidigt tidigt imorse, han uppträda klockan fem på eftermiddagen liksom... Haha.

Just nu är jag med Sassou, har kollat runt på andra agenturer som inte vill råna mig. Excited som fan är jag! Blev även stoppad på Oxford Street idag av en kvinna på Pynk Studios, berättar lite mer någon annan dag! :) Fet kung dag! Yao bruschan fett med ös, walla

Nu ska jag vara social med min lilla vän från Fraaaance.



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0