Helvete Lars-Olof

Vilken påfrestande dag.......

Slö och jävlig (var ju "ut" igår...) åkte jag in till Oxford Street idag på eftermiddagen. Tog tuben dit och när jag satt i tåget så kände jag hur allt bara snurrade och jag blev alldeles kall. Hade inte ätit på 10 timmar, smart med tanke på att jag vet om att jag har lågt blodtryck och allt. Inte druckit något heller (!?!?!). Jag är en ärthjärna, jag vet.

Mådde alltså pissdåligt, men jag tänkte att jag ska ju ändå bara in på New Look i Oxford och byta storlek på en klänning. "Det går ju fort". Hade dem min storlek? Nepp. Så jag gick till New Look i Marbe Arch. Fanns den? Självklart inte. Mådde ännu sämre. Blev hänvisad till New Look i Westfield och min tanke var "det är inte så långt så jag kan åka dit och äta Subway där". Hade dem klänningssatan där då? MEN NEJ. Jag har alltså gått typ 2 timmar idag för INGENTING. Slutade med att jag var på gränsen till att tuppa av, gick och tjockade i mig McDonalds och surade......

Sådär, nu har jag klagat färdigt.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0