Depp mode

Idag har jag känt mig väldigt låg. Vet inte varför... Fast aa, jag har väl mina aningar. Jag har sovit 5 timmar inatt, legat hemma nästan hela dagen och bara...funderat. Det har varit en konstig dag idag, på flera olika vis. Massor med tankar som snurrar runt i huvudet...

Jag vill inte backa bakåt, jag vill kliva framåt.
Jag vill så gärna, men är tyvärr inte rik.
Jag vill mest av allt, men vågar inte.
Jag måste försöka våga, men är rädd.
Jag känner att mitt hjärta slår snabbare, men vet att det kommer krossas.
Jag vill ha en konkret svar, men vet själv inte vad jag vill.
Jag vill lita på ödet, men vågar inte ta steget.
Jag vill göra alla nöjda, men kommer svika någon.
Jag har en vilja, men vet inte i vilket land jag vill uppnå den.
Jag vill drömma, men är rädd att bli besviken.
Jag vill tro att allt förändrats, men jag vet att jag lurar mig själv.

Aa... Som ni ser, jag håller på att bli smått galen på mig själv. Tur att jag snart ska sticka iväg och umgås lite med Sassou, hon får en alltid på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0