Dampigt internet

Hejhejhejhejhejhejhej,

jag har inte haft internet på heeeeeeeela dagen, därför jag inte bloggat. Sjukt störande. Just nu är jag hemma hos Khadije och Mariam, dem har ju internet så åkte hit.......... Hehe. Skämt å sido, kände att jag behövde mina bästa idag så åkte hit ♥

Dagen har för övrigt varit segare än segast, har legat hemma och kollat klart på alla One Tree Hill-avsnitt, så nu är det bara att vänta på säsong 9 som kommer i februari :)

Har pratat med en väldigt speciell person i telefon från Sverige idag... Skratt och tårar, men sjukt glad att höra personens röst. Ibland tar det ett tag innan man inser att man verkligen saknar personen... Blandade känslor, men tack så mycket för samtalet :) ♥

Nu ska jag vara social!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0