Chelsea style

Min helg har gått sjukt fort... *lEdSeN i öGaT*

Haha... I fredags jobbade jag till ungefär tolv på natten, efteråt drog jag och Sassou till King's Club i Chelsea. Poshigaste stället ever, men sjukt najs! :) Träffade massor med svenskar, riktigt kul :) Igår jobbade jag till halv elva, drog till Sassou med Mariam för att vid tolv dra till samma ställe, men eftersom Sassou var barnvakt och hennes familj kom klockan två på natten och inte vid tolv som dem sa (!!!!!!) så blev det ingen hit på krogen. Rättare sagt ingen runda på krogen överhuvudtaget... Lagomt irriterad kan jag säga, haha. Tack och lov att de kommer en helg nästa vecka också...

Just nu ligger jag i sängen och känner mig död. Irriterad är jag. Varför? Folk är bara dumma i huvudet. Allmän respekt och vett saknas verkligen hos vissa. Ägnar inte tid åt sånna.

Idag då? Vet inte. Känner bara för att bråka med någon, skriva ett elakt sms, ta bort "någon" som vän på Facebook eller typ bränna upp någonting... Haha, bitter - CHECK.




Bilder från igår - Sassou, Mariam och jag

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0