Är gråhåret på väg eller?

Nyduschad, nystädat rum och nya sängkläder. Den känslan är underskattad!

Har varit med Sassou ikväll efter jobbet, nu skulle hon iväg på krogen... Hon frågade mig redan imorse om jag ville följa med, men något konstigt hände... Jag sa nej!? Börjar jag bli gammal??? Eller less på att gå ut, då det är för det mesta samma hela tiden??? Eller vad är det som händer?

För några år sedan kunde jag gå ut, vara vaken sent och jag hängde med typ överallt. Men nu så är jag inte uppe sent om jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter, jag älskar att lata mig hemma och jag föredrar ibland myskvällar framför utekvällar. Jag minns då jag jobbade på McDonalds - jag kunde vara ute, gå och lägga mig vid fyra på morgonen och kliva upp vid nio och åka och jobba utan större problem? Haha, sjukt! Man kan ju nästan tro att jag har skaffat kille och är toffel, haha, men så är INTE fallet!

Svaret på mina frågor är kanske att jag börjar bli vuxen, mogen och börjar tänka mer på framtiden? Är det normalt vid 20-års ålder? Jag vet inte ja. Känner mig lite smått tråkig................... Men är man inte up for it så är man inte.

Så, nu ska jag vara en tråkmåns och kolla på One Tree Hill ♥



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0